Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Friday, June 24, 2011

sAlah Ke????

ishh..
salah ke??..salah ke??..salah ke??
xpaham la...!
ape pn x boleh...!ape pon xboleh...!

-----
aku xpaham ngn someone ni..die perempuan..
awek kwn aku sendiri..
aku nk add die kat fb..
tp??
haishh...dye leh xapprove..
omak aii,,,belagak nk mapuih lak awek ni
aku cube berfikiran positif..
smbil wat muke comel mcm ni>>

hehe..
aku try add lg..lg n lg...
dgn keizinan pakwe die
tp...dye still xapprove..wah!!!
den raso2 la den ni ade muke perogol kot
tp xkn la perempuan nk rogol perempuan
xjadik aih..
ke muke aku mcm spongebob ni..
aiiyaa,,,xlyak kot nk kwn ngn die


aku mule pk..kenape??mengape??
tup2..arini dye mengadu kat pakwe dye
pasal aku yg beria2 nk kwn ngn dye...
adooii aii makcik oiii...
ape masalah die ni..
manusie mcm ni pon ade..
xkan xboleh kot nk kwn2...
bg aku x salah...sbb aku xpnh wat salah ngn die..
xpnh bermusuh...jmp pon xpnh..
haishh..geram kot!


perempuan..perempuan...
nsib baik aku ni suke perempuan..haha!
tp kn..ni aku yg perempuan nak kwan dgn die..
agak2 kalau lelaki??
haa..lu pk la sendiri..
xpela..sekurang2 nye aku taw perangai dye lebih awl
its ok...
hehe
sekadar luahan hati sendiri & syok sendirian berhad..
bubye,,(^_^)v
~salamesrabadikhlasenyumankuntukmu~









No comments:

Post a Comment