Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Wednesday, January 25, 2012

jadi la..haha

hai comei!hai hensem!hai kurus!hai panjang!opss!
hai hai hai!!cak cak cak!!haha..arini blog ni nmpk lain..
buka2 dh nmpk muke aku..menyampah!!!
saje nk menggedik,,act aku pny background dh berkurap kot!
buka2 je smlm tibe2 putih je..
alahaii sedihhh..pas2 duk edit2 cm de prob..


hehe..saje je ltk pic ni..ngengade!gatai kn!!!haha
penat dh nk godek2 last2 ni la jd nye..
pki la background muka aku yg menggedik 2,,
xpela kn kn..thn la ase nk termuntah 2 ye.haha!
nmpk cm serabut sikit kn??sikit ke..haha!
lagu pon dh tukar..haha!
asik gelak je aku ni..haha!haha!haha lg!aiyoooooo
bile dgr lagu ni len mcm lak laaa..
jiwang lak ase..rossa tuuuu..tajuk bukan main..''hati yg disakiti''
sakit sgt ke tuuuuuuuuuu..alahaii
lantak pi aku lah nak jiwang2 sekali sekala xslah kottt..
arini xde nk cite pape pon..mls nak menaip..
saje nk gtau aku update blog yg xbape nk kacak ni..
haha..jadi la kn...........
ok la tata titi tutu..muah muah muah!!!
comel nye kamu!!hehe! ;)



No comments:

Post a Comment