Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Sunday, January 29, 2012

i need some1 that can solve all my problem a.s.a.p!! anybody??

T_T
tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ade x manusie kat dunia ni leh selesaikan semua problem aku??
as soon as possible!!!!!!!!!!!!!
kalau ade PM aku cepat!!!!!!!!!!!
alahai..nangis2 smpi buta pon xgune kn?
aiyoooo xabis2 ngn masalah kn???cheer up dude!!

yeee aku tauuu.....tp cam besela nak ngengade merengek kat blogger ni..
mmg tak dinafikan la semua org ade problem

org kata semua masalah kena kongsi..baru ringan kepala otak..betul ke??
xelok simpan sorg2..tp xsemua masalh kite leh share kat org kn??
bila kite cite kat org..diorg mesti akan ckp
sabar lah ok..xde masalah yg xleh selesai
hmm..kdg2 org xpham situasi yg kita alami sbb diorg xberada dlm situasi sebenar
tul x??kdg2 ape yg dorg ckp just leh wat kita rase lega sikit je
mmg la semua masalh leh selsai
kena la usaha,,sabar,,depends pd individu 2 jugak
mayb lambat @ cepat je..yg penting sabar!
tapi masalah nye skrg aku rase cm dh xleh nk sabar!!!!!!
i have a bad..bad..day!!!i guess!!somebody please help me!! ;'(
cehh,,macam aku sorg jelakan dlm dunia ni yg bermasalah??
besau sgt ke mslh kau tuuuuuuuuu..rilex la!waaaaaaaaaaaa!
nk mintak tolong sape eh?
doraemon kah??
kalau lah ade doremon kat dunia ni..best giler!!!!!!
poket die tuuuuu..mmg syok lah.mintax je pape dpt saje!
xyah keje la mcm 2 duk goyang kaki kat rumah je
happy ever after tuuuuuuuuuuuuuu!
xpela jgn berangan,,doremon xleh tlg aku!
......................
cicakman kah??
eh,,cam pelik je kn cicak man ni ???xsempat tukar costume lg kott
xmo la xmo la..tgk pon xde smangat!!!
terima kasih la ye cicakman!!tata
.................
pakar kaunseling kah??
wahhhhhhh,,tersengih2 lak ye,,aku de problem ni tauu x??
meh sini dtg tolong!!!!!!!!!!!!
leh ke tolong??yela2..nnt kite dating eh..
mayb boleh membantu tuk meringan kan sakit otak aku ni
...........
sape lg eh??
kawan2 kah??

haaa???????kawan oh kawan........
sometimes ade kwn yg ok,,ok la kite
dpt kwn yg x ok2 makin x ok la kite..
huhu..ape2 pon xde masalah yg leh selesai mcm 2 je
nak berak pon kena jalan msuk toilet..usaha sikit!
nak g toilet pon kena tahan sikit rase nak terkuar tu,,sabar sikit!
hahaha..ok la ok la xmo ckp byk..
sedih pon sedih la jugak kn...saje je ponnnnnn
lyn lagu sorg2 pon boleh..hehe ;D
muahh!tata~!



2 comments: