Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Wednesday, April 18, 2012

Morning Labah-labah~

aku>>tok!tok!tok!assalamualaikum...
suare>>tik!tik!tik!waalaikumussalam..
aku>>eh ade suare yg menjawab la..sape tuuu??sape disane??
(kerutkn dahi smbil buat muka pelik spt dibwh..)
hehe

suare>>saye,,saye,,kat cni!!!saye di cni nmpk x??
aku>>eh sape kamu??apa kamu buat dlm blogger saye ni??
habis bersepah jaring2!!kamu spiderman kahh??
suare>>hehe,,saye la sang labah2..amboiii lame nye cik kura2 xupdate blog ye..
aku>>haaa..tau xpe....rindu letteww kn kn!haha
lame giler xupdate..arini bru la rajin ckit nk buka
sebab arini hati ade rase sikit kusut..
saje la nk manje2 kat cni.hehee 
(sambil buat muka yg konon2 nye comel..)

haa,,,jadi x muka comel ni??hehee
skrg dh pukul 530am aku still xtido lg...hebat kn kn
rase mcm nk meluahkan something tp xterluah..
ecececeehhh...nk luah ape tuuuu???
xpela next time jela luahkan kikiki
mengade sungguh lah!!
juz nak say hi!gud morning 2 everyone,,
nak masuk dlm selimut dh jap g..
meh la masuk same hehe
b4 tido nk wat pesanan ringkas laa hehe :
''Jangan terlalu cepat jatuh cinta dengan seseorang
kalau kita rasa hati kita xcukup kuat nak melepaskan seseorang..:)''
k la  2 je xmo merapu,,,mls nk taip ni..
esok2 smbung eh pasal pesanan td
tata awek2 comel!!hehe
tata semua!mmuuaahhhhhhhh~!

No comments:

Post a Comment