Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Wednesday, November 3, 2010

bi....n@....tunk~~~

Nafsu binatang... 

Nafsu Binatang mengikut kamus dewan edisi akan datang bermaksud seseorang yang mempunyai nafsu kepada binatang atau lebih dikenali sebagai seorang yang suka dan sayangkan binatang.
Tetapi mengikut kamus oxford nafsu binatang adalah nafsu binatang tersebut. Untuk lebih memahami maksud nafsu binatang, anda boleh tengok gambar dekat bawah ni.

Jadi adakah anda sudah paham maksud nafsu binatang?
Jika anda masih tidak paham bermakna anda memang binatang =))
lalalaaaaa.....




Kalo binatang ada FB… agak-agak apa status mereka…??

 ~gambar ini sekadar hiasan..jgn terpengaruh...ehehe~

Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…
Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah…
Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!
Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!…
Cicak : isteriku tersepit pintu
Kucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”
Ayam : Kawan2…kalu esok guwe tak update…bererti guwe udah di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa…
Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS… uwaaaaaaa
Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap … baru beli videocam baru …
Kucing: Baru je add awek sebelah umah… keturunan PARSI beb!!!
Tikus: Operasi malam ni… selongkar kitchen kabinet… sape nak ikot?

ehehehhh.....

2 comments: