Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Tuesday, November 2, 2010

y0 p@b3d@h y3a!

yo..yo...pabedah!
waaa.....
mule2 aku tersenyum smpi ke telinga~~~
then xmampu nak senyum dh...-_-''
nape?
sbb kuciwa...
igt nak lukis...
dgn smngt aku amik kerts lukisan
lukis....
lukis...
dh lukis separuh....
wow!lawa laaaa...pewwwit!!!
''tetibe dgr jeritan 2 jauh di sudut ati ku...eheheh pasan''
bg pandangan mata aku la
then tamak
lukis lagi3 kat sblh dye
aku tgk cm xkena je
trus aku koyak...
aishh...
kne wat senaman g ni tuk jari jemari aku
bia sume yg aku lukis nampak cantik...tertarik....kau mmg debom!...ahahahah
xpela...
lupekn je,,,
nk sedap kn ati aku trus baring..
dating ngn my lappy si itam legam ni
eheheh...jgn mare taw lappy...t i pluk u tym tdo
jnji xjatuh kn u lg dr ktil cam selalu...
ahahahah...cian dye!
.....................................................................
lame2...mls nk on9 dh
ase cam nk tgk movie...
jom3....
yo yo pabedah yea!!!
ehehehheh...senget~~~

No comments:

Post a Comment