Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Wednesday, November 24, 2010

tragedi mlm itu!!!!

ahha!
setelah keknyangan mlm itu 
spt ulau melingkau atas pagau
aku trus meng0n9 kn diri ini
dgn pelbagai gaya
duduk katak...kuak lentang....
aku trus baring dgn mata yg terkelip kelip
lalu aku tewas
-----------------------------------------------
ahhh...lena nya
....................hang...............................
aku & akak ku sdg duduk berceloteh di bwh sepohon pokok
aku xdpt meluahkan ape perasaan aku ketika itu
kelihatan sedikit gelap
lalu ku terbayang seekor ulau 
ku pandang ke ats
ohh tidak!!!
seekor ula berwarna hijau
dan dibwh nye colour kuning
agak panjang spt tiang bendera!
eeeaaawww....
ulau itu dgn tidak tahu malu melompat kearah ku
aku kaku ketika itu
takut nk bergerak
akak ku pula boleh tidak perasan 
ulau itu semakin menggatal
die mula membelit leherku
aku hanya mampu mengeluarkan bunyi
errkk...errkkk....dgn hrpn akak ku sedar
takot je kne patok
dlm hatiku terfikir
adakah hayat ku smpi di cni
berakhir bersama ulau yg gatal ini??
ahhh tidak!!!
akhirnya akak ku berjaya melihatku
dgn aksi berani dye memegang ulau itu
dan melepaskan aku..
dgn pantas ..tangkas dan bergaya
die suruh aku lari secepat mungkin...
jauh...jauh
agr ulau itu tidak mengejarku lg
aku lari sekuat-kuatnya
uhhh...penat....mnum air liur je
xsempat nk singgah kedai
trus lari ke perkarangan rumah jiran
aku ingin menyorok di rumah jiran
tetapi...-_-''
sume umah jiran dah tertutup!!!
aaaaaa...tidak!!!!
aku menoleh kebelakang aku lihat:::ular itu!!!!!
sedang tersengih2 ingin mendapatkn ku
kaki ku sdh tidak terdaya
sekali lg akak ku menyuruhku berlari pantas!
langkah ku semakin lemah
aku berjaya smpi di sebuah rumah yg sedang melakukan aktiviti
ape entah...aku sempat  menolong mereka
haishhhh...
tiba2...kelihatan sekali lg ulau itu!!!!
aku menyorok didalm umah tersebut

akhirnya...aku selamat
kemudian nya....kami telah di jemput untuk mehadiri satu aktiviti
dlm aktiviti itu aku dan spe ntah telah:
1-melompat ats belon menuruni tangga
2-meniup belon sehingga pecah.
belon prtama yg ku tiup sdh koyak
ku ambil belon ke2...aku tiup...tiup dan tiup...
belon itu memanjang,,,,bkn membulat
tidak pecah!
aku cube memicit dgn kuku..ttp tidak berjaya
lalu ku beri kpd seseorg
xigt sape die 2
tibe2......
.............................hang........................................
kelihatan cerah...aku melihat ke kiri,,kanan,,ats dan bwh...
aku berfikir...
ular???
mimpi???
ad0ii yaii ulau...haishh!!!!!!
jgn dtg dlm mmpi aku lg boleh x!!!!
geli....waaaa...t_t
aku sambng tdo dgn mmpi yg lain....-_-''


No comments:

Post a Comment