Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Friday, October 29, 2010

b0ng0k!!!!!

arghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sakit aty aku
geram
xleh sabar dh ni
dah jantan tu jantan la
xyah nak menyamar jd pempuan

aishh xpaham aku
hilang kesabaran aku
byk kali lak 2
klu ase berminat sgt nak berlakon
apply la...
rancangn rosyam nor 2 ke
xkan 2 pon nak aku ajr!!

geram nye!!!!!!!!!!
berlakon pandai
benci
benci
benci
kpd lelaki2 di luar sane
jika seorg perempuan tidak lyn anda
dan anda ingin berkawan dgn nya
tolong bersikap jujur
xyah nk tukar jantina

sgt bodoh!!!!
sukati aku la nak lyn pempuan je
ramai lg pempuan kat lua sane
yg tul2 memerlukan lelaki
g men jauh2 la!!!!
wtf*** with  those kind of guys!!!

~~~~-_-''~~~~kecewa!~~~~

No comments:

Post a Comment