Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Friday, October 29, 2010

p_d~~~

wahh....hari ni sedikit sedih (t_t)''
>>memanjangkan muncung kire2 3inci!!<<
tetapi aku tetap gumbira (^_^)v
>>melompat2 setempat!!<<
~~~~~~~~~~senget la aku ni~~~~~~~~~~~~~~~~~~

arini aku ase.........
aku masih di kongkong!!!
aku masih budak kecik...
aku belum dewasa....>>mude lagi kot..acececeh<<
hmmm...
xtaw smpi bile..
ade secubit ase skit ati..
dan segenggam geram kat lubuk ati aku ni...
kat sape??
xkan la nak slh kn org len...
sume nye bermula dari aku
xperlu slhkan org len
aku sakit ati n geram kat diri aku sendiri!!!
aishhh.....teruk2!!!
tp watpe nk pk semua 2..
xde gune..
aku kena sentiasa think positif
dan hadapi semuanya dgn senyuman yg paaaalingg manissss!!!!!!!!!!
(^___________________^.)v


hari ni aku jumpa peacock_eagle...

smbil mkn mcd
bertemankn batu...air..pokok...
kedengaran suara2 keriangan spt kanak2 rebina..
>>hakikatnya suara org dewasa yg trlepas zaman knk2 cube bermain jongkang-jongket<<
ade juge pemancing2 ikan dan juge pemancing2 org..
aku khusyuk mendengar lecture di ats batu...
byk nasihat...
ilmu2 yg mencurah ke ladang gandum
aku terima...
tetibe..
.....tik tok tik tok...
ujan trun membasahi pantai california..
pembelajaran ttp diteruskan
tetapi kami terpaksa pindah dgn hati yg terbuka
aku trus mendengar
dengar.....
dengar.....
dan terus mendengar
sehingga 1 panggilan menamatkannya
>>spt loceng berbunyi tym skola2 dlu tanda habis nye waktu class<<
aku pon bergegas pulang...
ape2 pon
thanx a lot..
sorry kerana gangguan teknikal...
sory juge sbb xdpt nk story2 about something that i cant tell u..
................................................................

emm....>>mata memandang ke ats tanda berfikir<<
xtaw nk kate pe dh...
2 jela yg aku nak mencar0t kat cni
tata titi tut..tut...tettttt

~~~smile ^_^ by:kelip_kelip_malam~~~~

No comments:

Post a Comment