Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Monday, October 25, 2010

jgn ikutkn sgt p3r@s@@n s3dih!!!!

aku sedang kesedihan...
tp xpe...
ade lg org yg lebih sedih dr aku
sehingga sggup tuk bunuh diri sendri!

aku sedang kegeraman....
tp xpe...
ade lg org yg lebih geram dr aku
sehingga sggup tuk bnuh org len tuk kepuasan diri sendri!

.........................................................................................
-----------------------------------------------------------------------
____________________________________________

>>sdey??
>>geram??
kne buang jauh2!!!
jgn ikut aku
shuuuuhhhh...g jauh2!!!!!
aku xsuke!!!!!
kne sabar....
ape2 pon cuba hadapi semuanya dgn snyuman!!!
yg pling mnissss......................
^_____________________^
ngeh3,,,,

No comments:

Post a Comment