Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Thursday, October 7, 2010

A: “hi awk..jom la kite couple..>>haha...msti dye nk..aku kan hensem!<<
B: “hi..”>>;hmm..<<
A: “awk...sy bru lpas clash ngn awek sy..dye curang...”>>ayat kne baik...<<
B: “yeke,,kesian nye..”>>dye ke ko yg curang??<<
A: “awk..saya jnji klu kite couple sy akan jaga awk..jga ati awk..xtipu..0_o..sy setia dgn awk..hati saya hanya ade awk..u are my only special..i'll luv u till end,,xnak ade org len slain awk..sy nk awk sorg je..sy tul2 syg awk..luv u..mwah3!”>>hahaha..sah2 la awek ni cair ngn aku..leh tambah koleksi..hahaha<<
B:>>senyum je...<<;
A:>>haa...die senyum...nk dpt dh..nk dpt dh..pk2..pk ayt lg<<
A:”manis awk senyum..sah sy xcarik lain..”>>yes,,ayt aku power gak 2..<<
A:”awk..ala kuci2..awk ske pe ey..coklat?bunga?nnt sy belikan..mntx je pe2..” >>duit aku xde..aahh..ok la 2 t die dh mule syg kat aku..aku gune la duit dye je..<<
A:”awk..suke tgk wyg x??t sy belanje..belanja awk mkn sekli..blablabla..”
B:....>>ahh xthn..byk nau bunyi..sakit telinga!!<<
A:”awk..lg awk diam lg comel..”>>;isk,,xde respon lak..diam je..geram lak ase<<
A:”hee..awk..say somethin.”.=)>>; =( <<
B:”ok..nk ckp la ni dgr ye,,”
perghh...manis nye ayat ko,,,lebih manis dari gule..xtahan aku..rasa nk muntah.. ayat cam 2 dh byk kali aku dgr..ase nye dgr lg 2 3 kali aku leh pengsan 3 ari 3mlm.. sepak bontot baru taw!xpuas lg ke awekss dh rmi..duit xde..stakat muke hensem ati busuk cam taik ******..cukup2 la 2.sedar la..setia pada yg satu..jgn mainkn hati dan perasaan org ok..k la aku blah dlu..askum>>;haha..puas ati aku..<<

>>setelah tiada lg perasaan kat mana2 lelaki...sory..mungkin suatu masa nnt..setelah pintu ati aku btul2 terbuka untuk menerima someone..<<  ^_^''

2 comments: