Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Saturday, October 30, 2010

oh l@@l@@@~~~

yo!!!wassup yo!!!yo!!
heheh...
arini aku bangun tidur dlm keadaan yg agk tenang...^_^
walaupon tidurku diganggu sesuatu yg agak menakutkan
tp xpe
pengajaran yg aku dpt drpd tidurku arini ialah:
>>bersyukur...
jika kite sakit
jangan mengeluh
tetapi ingatlah ade org yg lebih terseksa dgn sakit nya<<
wahwahwah....
igt 2 yuki0!!!!
----------------------------------------------------------------------
arini sabtu
aku buntu
apa perlu
aku laku
lululu...
huhu~~~~
----------------------------------------------------------------
aishh aku dah mule senget
spt kure2 yg tersepit kakinya...
................................................................................
smlm aku mkn
arini pon aku mkn
esok juge aku akan trus mkn...
uishh
ape aku merepek ni
sebenarnye..erm ermm
sebenarnye...
dragon ball ade 7bijik semuanye....
adesss..silap2~~~~~

nk cite ni...
smlm aku g mkn
kat kedai mkn,,,,,,,
xkan kat kedai gunting ramb0t kot
aku tgk restoran 2 besau...
cam per0t giant
aku masuk tgk2 de  3 4 kepale je
2 pon pekerje die
atiku tertanya2..
mengapa?kenapa?bagaimana?siapa?adakah?yolah...
ahhh
xpela
pedulikkan jnji aku berjaye membesaukan per0tku
aku order carrot cucu...tomyam campuq..paprix ngn syur

tetibe dtg makhluk berbaju hitam
berjalan perlahan2 kearahku
membawa sesuatu di tgn nye
aku melihat nye dgn senyuman...
ohhh...otak...otak...
lame ku tunggu kedatanganmu
lalu ku habiskan semua yg ade didalmnya...10 otak2!!!
santapan yg ku order juge berjaya aku abiskn
licin...aishh muncit
heheh...
nafsu mkn ku melampau2!

---------------------------------------------------------------
semasa aku ngah melantak...
aku nmpk pokcik sorg ni...
sedang duduk 90deg arah utara
aku lihat dye..
lihat...lihat...dan
lihat lg
tp dye xpandang aku p0n
sbb pe?
mate dye dh tetutup
kepala die dh ke belakang
die sedang nyenyak tidur
mulut die kelihatan comel..>>sedikit terbuke
kasihan aku tgk
mungkin terlalu letih...
ase nak g dodoikan je
heheh...
----------------------------------------------------------
dh kenyang
lepak2>>ujan>>balik>>buang mase>>tidoq...
makin gmok aku
lame2 aku lik uma mak aku akan kate
"anak omak ke ni..montel semacam je...huhu~~~
dan aku pon menjawab...
"oh emak ku...akulah anakmu...wanna hug me...ngeh3~~~
heheh
.............................................
dh la xmaw ngar0t dh
p0ning pal0 den
kwn2 ku...
den nk g makan lg ni
daaa~~~
^_____^.

No comments:

Post a Comment