Blogger Layouts
hi..!thanx a lot coz sudi intai2 blog i..be my followers n leave ur comment..TQ(^_^)v

Saturday, October 23, 2010

kio0k_kiuuk!

kwn2...
arini ari sabtu...
ape yg ptt kite buat????
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------

arini aku bgun awl...
sbb kn test instrument!
aku bgun dgn bangganya tanpa stdy
dgn berbekalkan toyol dlm pencil case dan dlm poket doremon...
aku berjalan menuju ke bengkel electonic kuasa..
smpi kat sane..
wah...rminyer manusia2 dgn mulut terkumat-kamit mghafal note
dan aku pula cbuk membelek bekalan yg bakal menjadi santapan aku dlm test nnt..

"hahahahaha....aku ade kat cni..kat cni...sedikit lemas...tp keadaan terkawal!!!!"

suara kecil yg agak comel spt suara sizuka keluar drpd tempt persembunyian toyol aku...
aku trus mencover....memandang kwn2 smbil tersenyum spt kambing pth gigi..
ahh...
akhirnya...kami dibenarkn masuk..semua berebut3 spt anak kucing nak masuk AF..
aku p0n same...haha
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
selesai sudah...
pulang...makan....dan tido...
toyol ku juga tidur lena didalm kegelapan..penat berperang!!
dah bgun xtaw nk watpe...
bosan
bosan
dan trus bosan...
rumah ku sunyi..
aku kesorangan dlm blik
ari spt nk ujan...
mlm ni btambah borink
lalu ku capai pencil bersama kertas myambung lukian ku yg xseberapa
masih b0rink...
aku amik comic yg dh 4 5 kali aku baca...
hmmm.....
bosan terus mghantui diriku...
ahh
tidakk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
 jom kawan2 kite hang out...jumpa aku di sane!!!!!!
heheheh
~kelip_kelip seng@L (^_^)v

No comments:

Post a Comment